Зміст питання:
законопроект містить зміни щодо порядку утворення та діяльності третейських судів шляхом посилення вимог до засновників постійно діючих третейських судів; зміни порядку державної реєстрації третейських судів; розширення підвідомчості справ, які можуть розглядати третейські суди; розширення повноважень органів третейського самоврядування.
законопроект містить зміни щодо порядку утворення та діяльності третейських судів шляхом посилення вимог до засновників постійно діючих третейських судів; зміни порядку державної реєстрації третейських судів; розширення підвідомчості справ, які можуть розглядати третейські суди; розширення повноважень органів третейського самоврядування.
Законопроект містить низку суперечливих новацій, зокрема:
- обмеження щодо строку діяльності засновника (понад 5 років) до моменту, коли він отримує право на утворення третейського суду,
- обов’язок отримання засновником третейського суду висновку Третейської палати України про відповідність чи невідповідність засновника вимогам закону, з оцінкою обґрунтованості рішення засновника утворити третейський суд, оцінкою відповідності приміщення і матеріальних засобів третейського суду вимогам, які не визначені у законі, а також включення цього висновку в перелік обов’язкових документів, що подаються для державної реєстрації третейського суду чи внесення змін до статутний документів третейського суду,
- необов’язковість виконання рішення третейського суду, ухваленого у конкретній справі.
Комітет НАБУ:
Комітет з питань правового забезпечення діяльності банків та захисту прав кредиторів.
Комітет з питань правового забезпечення діяльності банків та захисту прав кредиторів.
Статус:
Опрацьовано Комітетом. Пропозиції внесені до Верховної Ради України та опрацьовані в рамках участі в РГ профільного Комітету ВРУ.
Пропозиції Комітету:
01.10.2020
07.05.2020
09.02.2021
01.10.2020
07.05.2020