Результат: введен регламент электронного взаимодействия банков и исполнителей и упрощенно работу с ГРОДИ

Результат: введен регламент электронного взаимодействия банков и исполнителей и упрощенно работу с ГРОДИ

Раді повідомити, що за активної та наполегливої роботи НАБУ, після низки зустрічей з Мінюстом та ДП «НАІС» вирішено питання електронної взаємодії банків та виконавців і спрощено роботу з ДРОРМ.

Так, до початку початок роботи електронного сервісу інформаційної взаємодії, банки були зобов’язані надсилати повідомлення про відкриття/закриття рахунків фізичних осіб, внесених до ЄРБ, до органів державної виконавчої служби або приватних виконавців у паперовому вигляді (п. 2 Постанови НБУ № 60 від  18.04.2019 р).

Відтепер, завдяки впровадженню прикладного програмного інтерфейсу (АРІ), що реалізує електронну інформаційну взаємодію автоматизованої системи виконавчого провадження з інформаційними системами банків, забезпечується максимально ефективний обмін даними, як наслідок, значно зменшаться часові та фінансові витрати банків на надсилання вказаної вище інформації поштовим зв’язком.

Нагадаємо, що обов’язок банків повідомляти виконавців у разі відкриття або закриття рахунка фізичної особи, щодо якої наявна інформація у Єдиному реєстрі боржників передбачено нормами ст. 621 Закону України «Про банки і банківську діяльність» (в ред. Закону № 2475-VIII від 03.07.2018).

Із офіційним зверненням НАБУ щодо питання розробки та практичного запровадження регламенту інформаційної взаємодії державним підприємством «НАІС», Ви можете ознайомитись за посиланням: https://nabu.ua/ua/vdoskonalennya-zakonodavstva-v-chastini-sproshchennya.html

 

Окрім того, тепер банки отримали змогу працювати з Державним реєстром обтяжень рухомого майна за допомогою API. Перевагами такого способу є швидкість, зручність, простота доступу та зменшення витрат. Оплата послуги здійснюється авансовим платежем. Вартість одиничного запиту становить близько 30 коп. (до цього,  подібну інформацію з  ДРОРМ можна було отримати лише шляхом витягу, вартість якого наразі становить 40 грн.).

Таким чином, банки зможуть значно зменшити часові та фінансові затрати на пошук інформації щодо обтяжень рухомого майна потенційного клієнта, що в свою чергу, призведе до поліпшення якості та швидкості надання банківських послуг.

Укладання Договору здійснюється шляхом підписання та подання банком на адресу ДП «НАІС» відповідної заяви про приєднання до умов даного Договору.

Ознайомитися із електронною копією тексту примірника Договору можна на офіційному веб-сайті ДП «НАІС» за посиланням:  https://nais.gov.ua/p/derjavniy-reestr-obtyajen-ruhomogo-mayna

 

Дякуємо Мінюсту та ДП «НАІС» за відкритість та плідну співпрацю!

Другие статьи раздела