Банк Кредит Дніпро став одним із лідерів медіапростору за якістю представленості

Згідно зі щоквартальним дослідженням компанії NOKS FISHES Банк Кредит Дніпро продовжує лишатися одним із найякісніше представлених банків в українському інформаційному просторі

Так, за підсумками другого кварталу 2016 року серед усіх українських фінустанов банк закріпився в топ-5 у категорії «Естети» медіаполя. Крім того, відповідно до репутаційних досліджень компанії фінустанова стала одним із лідерів зростання рейтингу «Схвалення» за оцінками регуляторів ринку і фінансових журналістів.

Згідно з аналізом медіаактивності Банк Кредит Дніпро також утримує позиції в п'ятірці лідерів за якістю представленості в блоках «Бізнес/ліквідність» і «Банківський продукт». У розрізі блоку «Середній та малий бізнес» фінустанова посіла третє місце серед українських банків за кількістю згадок і друге – за якістю. За представленістю банківських спікерів у ЗМІ Банк Кредит Дніпро входить до топ-5 серед I групи банків (українські фінустанови, частка активів яких займає понад 0,5% банківської системи).

Банк також утримує міцні позиції в першій десятці українських фінустанов за представленістю в соціальних мережах. При цьому під час аналізу блогів і соцмереж в розрізі блоку «Імідж бренду» фінустанова посіла третє місце за якісними характеристиками.

«Курс інформаційної політики банку лишається незмінним – у будь-якій публічній комунікації для нас важливо завжди надавати чесний і зважений аналіз ситуації або процесу, доступною і зрозумілою мовою говорити з аудиторією. Але найголовніше – це завжди лишатися прозорими і відкритими навіть у проблемних і гострих питаннях, що виникають так чи інакше, особливо в умовах, коли фінансовий ринок і економіка все ще заспокоюються після кризи. На наш погляд, це одні з основних складників побудови довіри між фінансовими інститутами й українцями», – сказала Тетяна Ярошенко, директор із корпоративних комунікацій Банку Кредит Дніпро.