Обговорили практичні та юридичні аспекти цифрової трансформації банків і все, що з цим пов’язане.
Банк у смартфоні. Що насправді потрібно клієнтам?
«Клієнтам потрібні прості речі.
Щоб усе було зрозуміло. Щоб усе було інтуїтивно. Щоб усе було просто.
Це основа», – зазначила Голова Ради НАБУ Олена Коробкова.
Чому клієнти йдуть?
У часи, коли банки пропонують велику кількість унікальних продуктів і сервісів, а щоб змінити банк – треба кілька разів торкнутися екрана смартфона, утримати клієнта – нелегка задачка.
«Наприклад, якщо сервіс банку не відповідає впродовж 5 секунд – для покоління Z це вже сигнал, щоб змінити банк. У свою чергу Покоління Y буде особливо незадоволене малою швидкістю проведення операції. Тож розуміти потреби клієнтів надважливо», – зазначає пані Олена.