Креді Агріколь презентував AIR - нову стратегію розвитку до 2025 року

Нещодавно Креді Агріколь презентував нову стратегію - AIR, яка створена у відповідності до глобального проекту Групи та визначає ключові цілі розвитку банку в Україні на наступні 5 років.


На найвищому рівні банк зафіксував мету бути надійним партнером для клієнтів і суспільства, що означає діяти етично, прозоро та відповідально, досягати лідерства на цільових ринках, підтримувати експертизу співробітників, досконалість у відносинах та інновації. Для цього Креді Агріколь працює за трьома основними напрямами:

  • Клієнтський проект орієнтований на те, щоб бути досконалим у відносинах з клієнтом банком, лідером у цільових сегментах ринку, №1 за рівнем задоволеності клієнтів.
  • Людський проект, в основі якого лежать людські відносини, розширення повноважень і відповідальності команд.
  • Соціальний проект, який передбачає підвищення соціальної відповідальності компанії через втілення благодійних та волонтерських ініціатив, Кліматичної стратегії та розвиток теплої корпоративної культури.


«Стратегія AIR 2025 – це свідчення наших довгострокових амбітних планів розвитку в Україні, а ще це наші зобов'язання перед клієнтами, співробітниками та суспільством. Наш стратегічний план передбачає виважений підхід, прискорення органічного зростання та високу ефективність, щоб відповідати на виклики мінливого середовища, поєднуючи багатоканальність і людське спілкування, синергію та партнерство, високу експертизу та сервіс-бачення для ще кращого обслуговування клієнтів. Ми посилимо свої провідні позиції в сегменті міжнародного бізнесу, автокредитуванні, aгрі-агро бізнесі, а також нашу експертизу на ринку, щоб стати референтним банком в Україні та надійним партнером, який привносить інновації на ринок. На роздрібному ринку ми прискоримо свій розвиток в усіх цільових сегментах. У сфері цифрових технологій ми вже зробили важливий крок, запустивши сучасний мобільний додаток CA+, і будемо продовжувати розробляти найкращі рішення для наших клієнтів. Ми впевнені: майбутнє за AIR!» - розповідає Карлос де Корду, голова правління Креді Агріколь Банку.

Фокуси розвитку та основні цільові показники банку до 2025 року:

  • У сегменті роздрібних клієнтів банк виділяє нову для себе цільову аудиторію IT-спеціалістів, буде розвивати діджитал-канали, одночасно зберігаючи особистий контакт з клієнтами у відділеннях.
  • У автокредитуванні банк прагне зберегти лідерство з часткою ринку 30%, а в сегменті лізингу – увійти в ТОП-3 лідерів ринку. Цьому сприятиме синергія між двома бізнес-лініями, яка створить особливу глобальну пропозицію для клієнтів.
  • В сегменті міжнародного бізнесу банк активно підтримує перехід клієнтів на відновлювані джерела енергії та планує досягти 10% частки зеленого фінансування у кредитному портфелі корпоративного бізнесу. Для цього впроваджує оцінку клієнтів за критеріями ESG (екологічне, соціальне та корпоративне управління).
  • У агрі-агро напрямі банк буде зміцнювати свої лідерські позиції з амбітною метою досягти 15% частки ринку агрофінансування. Фокусуватиметься на синергії і можливостях Групи.
  • Креді Агріколь розвиває омніканальну модель відносин з клієнтами та прагне, щоб мобільні додатки банку були в ТОП-3 лідерів ринку. Для цього банк розширить функціонал додатку для фізичних осіб CA+ та запустить новий клієнт-банк для фізичних осіб-підприємців - CA+ Pro.
  • Банк прагне увійти в ТОП-5 найкращих роботодавців на банківському ринку, створити збалансовану кадрову та організаційну структуру.
  • Креді Агріколь планує зменшити свій прямий вуглецевий слід на 25%, стати визнаним учасником трансформації енергетичного сектору в Україні, розвивати соціальну відповідальність в рамках програми We Care!
  • Банк сповідує принципи сталого розвитку та планує бути в ТОП-10 соціально відповідальних компаній України.