КРИСТАЛБАНК збільшив кількість відділень для обслуговування людей з вадами слуху

КРИСТАЛБАНК збільшив кількість відділень для обслуговування людей з вадами слуху

КРИСТАЛБАНК збільшив кількість відділень для комфортного банківського обслуговування  людей з вадами слуху. 


Відтепер якісний сервіс без обмежень у спілкуванні зі співробітником Банку можна отримати у відділеннях мережі КРИСТАЛБАНКу за адресами: 

  • м. Київ, вул. Мечникова, 4/1
  • м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 4/6
  • м. Київ, вул. Кудрявський узвіз, 2

Для цього необхідно:

  1. Відвідати зручне для Вас відділення КРИСТАЛБАНКу;
  2. Знайти персоналізовану наліпку, яка розміщена у приміщенні відділення з написом «Обслуговуємо нечуючих»;
  3. Скористатися QR-сканером на Вашому смартфоні. У разі відсутності сканера ввести посилання getbw.me/crystlabank у Ваш веб-браузер;
  4. Отримати зображення з унікальним QR-кодом та показати його менеджеру;
  5. Починайте зручне спілкування з представником Банку.


«Наша мета - вести бізнес, враховуючи всі інтереси суспільства. Ми створюємо комфортні умови банківського обслуговування для кожного громадянина нашої країни і несемо за це відповідальність. КРИСТАЛБАНК демонструє, що забезпечувати якісний сервіс для людей з обмеженими можливостями – це обов'язок компаній різних сфер діяльності. Ми стали першим Банком в Україні, який впровадив унікальний додаток для обслуговування людей з вадами слуху, та плануємо не зупинятися на досягнутому», - прокоментував Голова Правління Леонід Гребінський.