Mastercard, Ощадбанк і ВДНГ заявили про намір створити «простір без готівки»

Компанія Mastercard, Ощадбанк та Національний комплекс «Експоцентр України» (ВДНГ) підписали Меморандум про тристоронню співпрацю. В рамках партнерства планується забезпечити платіжними терміналами підприємців, які реалізують товари та послуги на території виставкового центру, а також випустити ко-брендові передплачені безконтактні картки Mastercard від Ощадбанку для відвідувачів ВДНГ. Крім того, у планах – забезпечення спеціальних пропозицій та винагород для держателів карток за безготівкові розрахунки на території виставкового центру, а також запуск чат-бота для продажу квитків у Facebook. Проект заплановано реалізувати до старту цьогорічного фестивалю ВДНГ «Зимова країна», що розпочнеться в грудні.
 
«Місія ВДНГ — стати епіцентром зростання культурного капіталу країни, адже це — інвестиція у процвітання та добробут майбутніх поколінь. Сьогодні тут панує атмосфера формування ідей та розвитку талантів. Разом з нашими партнерами ми створюємо зручні умови та сервіси перебування на нашій території для різних груп відвідувачів. Кількість POS-терміналів в Україні в середньому становить 4,5 тисяч на 1 мільйон людей: потенціал  та потреба значні. У наших планах — збільшити кількість POS-терміналів. Еталоном розвитку цього напряму для нас є відвідування та користування всіма сервісами в безготівковій формі. Ми шукаємо та розробляємо для цього нові рішення», — підкреслив Євген Мушкін, т. в. о. генерального директора Національного комплексу «Експоцентр України».
 
Раніше партнери вже реалізовували безготівкові проекти на ВДНГ. Влітку 2016 року тут з’явився перший у Києві автоматизований паркінг з паркоматом, що приймає до оплати банківські картки, зокрема оснащені технологією безконтактної оплати Masterсard.
 
«Створення можливостей для швидких, зручних і безпечних оплат без готівки — це пріоритет Mastercard. Ми пишаємось досягненнями технології безконтактної оплати у транспортній інфраструктурі столиці, у сфері дозвілля, на знакових подіях культурного життя країни. Переконані, що співпраця задля перетворення ВДНГ на безготівковий простір стане ще одним важливим кроком на шляху до майбутнього України без готівки», — відзначила  Віра Платонова, генеральний директор Mastercard в Україні, Молдові, Грузії та країнах Центральної Азії.
 
Для зручності відвідувачів виставкового центру поряд із центральним входом ВДНГ відкрилось перше в системі Ощадбанку відділення самообслуговування. У відділенні працюють два інформаційно-платіжні термінали, банкомат та телефон швидкого зв’язку з контакт-центром банку. У відділенні клієнти зможуть  поповнювати карткові рахунки, здійснювати грошові перекази, оплачувати комунальні та інші послуги, робити страхові та благодійні внески тощо.
 
«Щодня понад 650 тисяч покупок оплачуються платіжними картками через термінали Ощадбанку. Вже достатньо багато людей не можуть уявити своє комфортне буденне життя без платіжної картки. Ощадбанк впевнено стає драйвером cashless economy в Україні та за останні кілька років реалізував кілька інноваційних проектів: безконтактну сплату карткою в метро, паркомати, картку містянина та інші. Наразі розпочинаємо масштабний амбіційний проект із найбільшим культурно-інноваційним центром - ВДНГ. Завдяки таким проектам Smart City Київ -  це вже реальність і чудовий досвід для масштабування по всій країні», —наголосив голова правління Ощадбанку Андрій Пишний.
 
Mastercard та Ощадбанк вже реалізували ряд рішень зі впровадження платіжних технологій в рамках концепції «Розумного міста»: у столичному метро, фунікулері, а також на Борщагівській лінії швидкісного трамваю. Минулого тижня компанія Mastercard, Ощадбанк та Національний авіаційний університет підписали Меморандум про співробітництво задля інтеграції технології безконтактної оплати Mastercard в інфраструктуру навчального закладу. Для студентів і викладачів НАУ буде випущено багатофункціональну платіжну картку.  

Довідка

Про Mastercard
Mastercard (NYSE: MA) — міжнародна компанія, що спеціалізується на платіжних рішеннях і технологіях. Компанія управляє найшвидшою в світі платіжною мережею, що об'єднує споживачів, фінансові установи, торговельні підприємства, державні організації та представників приватного сектора в більш ніж 210 країнах і територіях. Продукти та рішення Mastercard роблять щоденну комерційну діяльність, таку, як покупки, подорожі, ведення бізнесу та управління фінансами, більш простою, безпечною і ефективною для кожного. 
 
Про Ощадбанк
Ощадбанк посідає друге місце на ринку еквайрингу в Україні з часткою ринку 14,5%. Його еквайрингова мережа перевищує 30 тисяч POS-терміналів. Серед реалізованих проектів банку в цій сфері — встановлення терміналів безготівкової оплати в метрополітені та зоопарку в Києві, а також можливість використання смартфону як платіжного засобу завдяки додатку Ощад PAY. Останній масштабний проект Ощадбанку — перетворення популярного столичного фестивалю вуличної їжі на безготівковий простір завдяки встановленню на території заходу терміналів для оплати банківськими картками.
 
Про ВДНГ
Національний комплекс «Експоцентр України» ВДНГ є культурно-інноваційним центром.  Підприємство будує систему взаємопов’язаних громадських просторів, об’єктів сучасної освіти та мистецтва, виставкові потужності, є прикладом втілення технологій, забезпечує умови для навчання, роботи та дозвілля, сприяє сталому зростанню рівня культурного капіталу нації.