Найбільший, за версією НБУ, оператор електронних грошей та коаліційної програми лояльності MAXI CARD (Benefit Systems) у березні 2018 року увійшов до складу ТОВ «Група «ТАС».
«Як інноваційна компанія, що динамічно розвивається, Група «ТАС» постійно шукає можливості для укріплення ринкових позицій, розширення бізнес-напрямків та збільшення кількісного та якісного спектру послуг, що надаються нашим клієнтам з врахуванням останніх світових трендів і технологічних новинок. Як показує досвід, успішний бізнес завжди базується на client oriented моделі, яку неможливо побудувати без актуальних баз даних та багатоканальності комунікацій. Наше рішення співпрацювати з MAXI — стратегічне, воно допомагає одночасно вирішити кілька наших задач і розширити пул послуг, що надають компанії Групи», — підкреслив власник Групи «ТАС» Сергій Тігіпко.
До програми лояльності MAX I CARD поступово підключаються усі бізнес-напрями Групи «ТАС», що дасть можливість надавати клієнтам ширший спектр услуг, максимально задовольняючи їхні запити та потреби.
Так, у найближчих планах MAXI і ТАСКОМБАНКу — створення спільного карткового продукту. Нова пропозиція дасть можливість клієнтам отримати зручний платіжний інструмент з можливістю використання кредитної лінії і отриманням додаткових переваг від програми лояльності.
До коаліційної програми лояльності приєдналась також і СК «ТАС». Тепер при заповненні договору страхування життя кожний клієнт додатково отримує віртуальну картку MAXI, що одночасно є гаманцем електронних коштів, який накопичує бонуси від страхової компанії і партнерів по коаліційній програмі лояльності.
«Компанії Групи «ТАС» отримують найширший набір інструментів взаємодії як зі своїми клієнтами, так і з клієнтами коаліції MAXI: моніторинг активності клієнтської бази, збагачення клієнтських даних, сценарії роботи з клієнтом. Ми завжди пропонуємо нашим партнерам маркетплейс у кабінеті MAXI, додатку, чат-ботах, мобільні запити споживачів якості сервісу після покупки», — прокоментував генеральний директор Benefit Systems (TM MAXI) Антон Шеперенков.
«Задоволення кожного клієнта — наш пріоритет. Ми постійно вивчаємо потреби наших клієнтів і розробляємо пропозиції, що максимально точно відповідають їхнім очікуванням. Програма лояльності «MAXI CARD» — це перевірений часом інструмент, що позитивно зарекомендував себе як інструмент лояльності», — резюмував Сергій Тігіпко.
Додатково:
MAXI CARD – це універсальна картка лояльності для щоденних покупок. Більш ніж 3 мільйони власників MAXI CARD користуються перевагами програми. Партнерська мережа MAXI CARD постійно розширюється на сьогодні включає понад 40 партнерів у таких категоріях як побутова техніка, автомобілі і заправки, розваги, здоров’я, краса, фінанси, одяг, подарунки, ресторани, продукти,товари для дому і офісу. Бонусна система MAXI діє у 1500 роздрібних торгових точках по усій Україні. Клієнти MAXI можуть збирати і витрачати бонуси як звичайні гроші, отримувати знижки, спеціальні пропозиції та послуги, подарунки. Усі вигоди і переваги програми лояльності MAXI для її діючих учасників після зміни банку-емітента зберігаються у повному обсязі.
АТ «ТАСКОМБАНК» — універсальний комерційний банк, що демонструє на банківському ринку країни одні із кращих темпів розвитку за усіма ключовими показниками. Входить у ТОП-20 банків за розмірами активів і продовжує укріплювати свої позиції. Згідно з дослідженнями РА «Стандарт Рейтинг», за результатами роботи у 2017 році ТАСКОМБАНК посів 3-є місце у рейтингу надійності (привабливості) банківських депозитів. За даними НБУ, прибуток Банку за 2017 рік склав 153,159 млн грн. ТАСКОМБАНК постійно інвестує в оновлення і модернізацію продуктів, процесів, процедур і якість обслуговування.