Нагадаємо, що суб'єктами первинного фінансового моніторингу є всі суб'єкти господарювання, що надають фінансові послуги на території України.
Система "е-кабінет" доступна в Мережі за адресою cabinet.fiu.gov.ua.
Як створити кабінет?
Створення особистого кабінету здійснюється на підставі кваліфікованого електронного підпису фізичної особи, фізичної особи – підприємця чи керівника суб'єкта — юридичної особи, що має право вчиняти правочини від імені суб'єкта.
Для чого потрібен цей кабінет?
Особистий кабінет забезпечує інформаційну взаємодію щодо надання інформації, пов'язаної зі здійсненням фінансового моніторингу й отриманням від Держфінмоніторингу запитів, рішень, доручень тощо. Подані суб'єктом повідомлення, листи відображаються в особистому кабінеті та завантажуються до інформаційних ресурсів Єдиної інформаційної системи.
За результатами успішної автентифікації суб’єкт отримує доступ до:
- шаблонів повідомлень (електронних документів) та їх заповнення;
- формування та подання повідомлень (електронних документів в XML-форматі) через особистий кабінет iз фіксацією дати та часу подання таких повідомлень;
- збережених та поданих повідомлень в автоматизованій системі суб’єкта;
- результатів автоматизованого оброблення поданих суб’єктом повідомлень (електронних документів) з автоматичною фіксацією часу відправлення та часу отримання, цілісності та автентичності електронних документів;
- інформації про подані ним повідомлення та повідомлень про результати їх оброблення;
- повідомлень від Держфінмоніторингу через особистий кабінет з фіксацією дати та часу надходження таких повідомлень суб’єкту;
- візуалізації поданих/отриманих повідомлень (електронних документів);
- подання повідомлень (електронних документів) через прикладний програмний інтерфейс (АРІ).
У разі виявлення помилок в роботі е-кабінету користувач через приватну частину подає до Держфінмоніторингу повідомлення про помилку, за формою, згідно з додатком, який можна знайти безпосередньо у Порядку від Мінфіну.