Ощадбанк завершив впровадження глобального IT-проекту «UnitedData/Об’єднані дані»

Ощадбанк завершив впровадження глобального IT-проекту «UnitedData/Об’єднані дані»

Ощадбанк успішно завершив впровадження одного з наймасштабніших ІТ-проектів – «UnitedData/Об’єднані дані», який є стратегічно важливим для подальшого розвитку бізнес-напрямів банку.

 

В результаті реалізації проекту UDa відбулось кардинальне оновлення ключового програмного забезпечення Ощадбанку, централізація його технічної архітектури. Створено передумови для обслуговування клієнтів без обмежень у будь-якому відділенні Ощадбанку по всій країні. Запроваджено єдину ІТ-інфраструктуру та забезпечено консолідацію клієнтської інформації по всіх регіональних управліннях банку в єдину централізовану систему.

 

До сьогодні, успішно конкуруючи з провідними банками, Ощадбанк працював із застарілою децентралізованою балансовою моделлю. Кожне регіональне управління мало свій МФО, свій баланс і свою варіацію програмного забезпечення – так історично склалось протягом років. У процесі такого функціонування використовувався програмний комплекс BARS Millennium, який в рамках нового проекту замінено на принципово нову систему BARS MMFO. Нова система здійснює поглиблену аналітику, виявляє потреби клієнта, надає актуальні пропозиції щодо обслуговування. Вона сприяє побудові нових схем процесів роботи з клієнтами, модифікуванню існуючих підходів. Наступним етапом стане перебудова бізнес-процесів, завдяки чому клієнт матиме змогу обслуговуватись по всіх діючих продуктах у будь-якому відділенні Ощадбанку незалежно від того, де відкривались рахунки та куди звернувся клієнт. 

 

«Проект UnitedData для Ощадбанку – без перебільшення доленосний. Ми наполегливо йшли до створення єдиної платформи. Ще у 2014 році у нас було 25 окремих банків  в одному - в Ощадбанку було 300 різних МФО і 26 АБС чотирьох різних типів. Наразі ж створено базу для обслуговування клієнтів у «єдиному вікні». Наступний крок – налаштування бізнес-процесів для нового рівня обслуговування, до якого ми прагнемо», – наголосив голова правління Ощадбанку Андрій Пишний.

 

Ощадбанк складається з обласних управлінь, кожне з яких за розміром та масштабом співвідноситься з «великим банком»: близько 200 відділень, 5 000 співробітників, значний обсяг клієнтських операцій щодня та колосальні обсяги даних. Тому міграція даних до централізованої системи проводилась поступово – кожне з управлінь було послідовно переведено на нову систему за відповідним графіком протягом півтора року. Клієнти заздалегідь попереджались про тимчасові обмеження функціоналу, а значний обсяг робіт для мінімізації незручностей проводився у вихідні дні. Про всі ці кроки банк інформував клієнтів на офіційному сайті та ФБ-сторінці, в оголошеннях у відділеннях та за допомогою SMS-повідомлень.

 

Для вирішення такого глобального завдання було створено об'єднану команду найкращих фахівців операційної вертикалі Ощадбанку: бек-офісу, департаменту бухгалтерського обліку, ІТ, експертів з захисту інформації та інших. Партнером у впровадженні проекту виступила авторитетна міжнародна компанія Deloitte, яка провела детальний і неупереджений аналіз особливостей експлуатації системи BARS Millennium, визначила необхідні технологічні зміни для стабільного подальшого розвитку банку та взяла на себе функцію управління та координації проекту. Розробкою та впровадженням програмного забезпечення займалась команда фахівців найвищого рівня професійної української ІТ-компанії UNITY-BARS, яка протягом багатьох років успішно зарекомендувала себе на ринку фінтех-послуг.

 

Попереду ще багато змін – ми перебудовуємо найстаріший в країні держбанк!

Прес-служба Ощадбанку