Platinum Bank у новій рекламній кампанії нагадує українцям про «приємне почуття»

17 жовтня на телеканалах країни стартували нові рекламні ролики Platinum Bank на підтримку депозиту «Готівка Щотижня». Особлива перевага нового продукту полягає у тому, що виплата відсотків за вкладом відбувається щотижня. Це дає можливість клієнтам Банку частіше отримувати додаткові гроші та на свій розсуд раціонально їх використовувати

«Ми намагалися пояснити вигоду від нової пропозиції за допомогою простої і знайомої усім життєвої ситуації, коли знаходиш в кишенях забуті гроші. Сподіваємося, що кожен впізнає у ній себе та згадає «те саме відчуття», про яке ми говоримо», − коментує Анна Мачух, директор департаменту маркетингу Platinum Bank.

Нові ролики були створені агентством BART&FINK, у співпраці з яким Platinum Bank реалізував вже не одну рекламну компанію. Відео традиційно вийшло нетиповим для банківського сегменту.

У цьому банківському ролику ви не знайдете діаграм, схем або працівників у красивих костюмах. Не буде великих пінопластових цифр із відсотками та довгого монологу про розуміння і підтримку. Переглянувши ролик, ви впізнаєте себе і свою радість від невеликої, але такої приємної несподіваної винагороди. Як це буває в житті. А тепер ще й в банку.


Над проектом працювали:

Platinum Bank
Директор департаменту маркетингу − Анна Мачух
Головний аналітик департаменту маркетингу − Світлана Архіпова
Головний спеціаліст відділу рекламних проектів − Катерина Хоруженко

BART&FINK
Creative Director – Oлег Томін
Head of Art – Петро Діденко
Creative Group Head – Ірина Ільченко
Account Manager – Анна Джандоєва

ESSE Production House
Executive Producer — Віталій Шереметьєв
Line Producer — Юлія Павлюк

Director — Олексій Пасічник
DOP — Дмитро Недря
1st AD – Аліна Яцик
Art Director – Ася Красильникова
Stylist – Світлана Бережна
Casting – Татяна Шепелєва


Для довідки:

Platinum Bank – один з найбільших учасників вітчизняної банківської системи. Відноситься до І групи банків згідно з рейтингом НБУ (на частку Platinum Bank припадає понад 0,5% активів банківської системи України). Регіональна мережа налічує 69 відділень і 1080 пунктів продажів в різних регіонах України.

Один з поточних стратегічних пріоритетів розвитку Platinum Bank – це транзакційний бізнес. У 2016 році банк неодноразово займав топові позиції в рейтингах кредитування фізичних осіб серед українських банків. Щорічно стабільно входить в групу лідерів ринку в сегменті споживчого кредитування.

Також банк активно працює над проектом Digital Bank. Зокрема, активно розвиває платформу pay.ptclick.com.ua і лабораторію фінансових інновацій Platinum Lab. Одночасно Platinum Bank активно розширює пул корпоративних клієнтів – перш за все, з числа представників дистриб'юторського бізнесу та IT-індустрії.