Свята закінчилися, і наразі активувався не лише діловий світ, але й шахраї

Приміром, аферисти активно «полюють» на клієнтів «Нової Пошти», виманюють конфіденційну інформацію. Аби ви не стали жертвою шахраїв, «Нова Пошта» надала рекомендації, що допоможуть безпечно купувати, користуватися мобільним додатком та особистим кабінетом.

Порада #1. Перш ніж здійснити оплату, уважно перевіряйте сайт. Оплату здійснюйте лише в офіційних каналах «Нової пошти» – це єдиний офіційний сайт: https://novaposhta.ua і мобільний додаток: https://novaposhta.ua/mobile_app

Порада #2. Якщо купуєте на маркетплейсах, користуйтеся послугою «Надійна покупка», на сайті olx.ua відома як «OLX доставка». Відстежуйте трекінг посилки тільки через сайт https://novaposhta.ua (https://novaposhta.ua/)/. Не пересилайте передплату на картки незнайомцям, найчастіше це шахрайські схеми.

Порада #3. Якщо ви зрозуміли, що отримувач – шахрай: максимально швидко напишіть заяву на повернення вантажу, щоб вантаж не видали одержувачу.

Порада #4. Якщо ви випадково розкрили дані платіжної картки шахраям: негайно зверніться на гарячу лінію вашого банку за телефоном, зазначеним на звороті картки. Якщо маєте контакти людини-шахрая, яка намагалася дізнатися конфіденційну інформацію або надсилала Вам посилання на фейковий сайт, то передайте інформацію до кіберполіції: https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ або зателефонувавши за номером 0 800 505 170.

Ознайомитися з усіма порадами можна за посиланням: https://novaposhta.ua/privatnim_klientam/yak_ne_statu_zhertvoyu_shahraiv