У першому півріччі 2019 року кількість преміум-клієнтів Ощадбанку збільшилась на 12%

З початку 2019 року кількість преміум-клієнтів Ощадбанку збільшилась на 12%. Співвідношення кількості клієнтів та збільшення депозитного портфеля підтверджує, що клієнти обирають Oschadbank Premium і для зберігання коштів, і для активного повсякденного користування банківськими продуктами.
 
«Кілька років тому преміум-банкінг був затребуваний переважно більш консервативними клієнтами з великими статками, які зазвичай пасивно тримали їх на вкладах і рахунках. Сьогодні тенденція кардинально змінилась – на преміальне банківське обслуговування є значний попит саме у активних клієнтів, які часто користуються трансакційними продуктами і постійно здійснюють операції. При цьому залишки на рахунках у них можуть бути середніми, але мати значний оборот коштів», – зазначив заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн.
 
Для обслуговування преміальних клієнтів Ощадбанк запровадив два типи локацій.
 
Преміум-центр.

Це відділення, яке працює виключно з клієнтами преміум-сегмента. Перший такий центр відкрито два роки тому в Києві. Якщо б преміум-центр Ощадбанку був окремим банком, то увійшов би до ТОП-20 за обсягом депозитного портфеля серед всіх українських банків. Преміум-центр – це додатковий офіс, в якому клієнт може вирішити всі свої фінансові питання, призначити і провести зустріч. 
 
Преміальні зони.

Це спеціальні зони у відділеннях нового формату, де клієнт може приватно обговорити з менеджером всі питання і провести касові операції. В 2019 році банк відкрив 7 таких зон, загальна їх кількість – 55 у всіх обласних центрах країни. До кінця 2019 року планується відкрити ще 6 преміальних зон.
 
Робота з преміальним сегментом клієнтів є комплексною, потребує значних інвестицій у розвиток інфраструктури, технічного забезпечення, кваліфікації менеджерів, продуктових рішень і відповідного сервісу. Це трудомісткий бізнес, оскільки необхідно постійно відповідати високим стандартам і очікуванням клієнтів, використовуючи кращі практики.
 
Нагадуємо, навесні 2016 року Ощадбанк розпочав розвивати преміум-обслуговування роздрібних клієнтів. Було проведено їх сегментацію, введено лінійку ексклюзивних продуктів та послуг, сформовано професійну команду. У 2017 році Ощад вже заявив про себе як про активного гравця на ринку преміум-банкінгу та запропонував клієнтам модель обслуговування, яка враховує світові стандарти приватного банківського обслуговування.

Довідково: У 2018 році Ощадбанк вперше у своїй історії увійшов до рейтингу Global Private Banking Awards 2018 від провідних британських журналів PWM (Professional Wealth Management) та The Banker, що входять до групи Financial Times, та отримав звання Highly commended private bank in Ukraine. У 2019 році Ощад увійшов до ТОП-3 найкращих банків з Private Banking у рейтингу журналу Euromoney.