В НАБУ здійснено апгрейд роботи Комітетів

В НАБУ здійснено апгрейд роботи Комітетів
Рада Незалежної асоціації банків України, під час свого останнього засідання, затвердила нове Положення, що регламентує діяльність діючих Комітетів Асоціації, розширила їх компетенцію з метою максимального охоплення питань діяльності банківської сфери та модернізувала назви
 
Наразі в Асоціації функціонують Проектний офіс та три профільні Комітети, що мають такі назви:

-      Комітет з питань оподаткування та обліку;
-      Комітет з питань правового забезпечення діяльності банків та захисту прав кредиторів;
-      Комітет з питань регуляторної політики та комплаєнс.

Та діють:

- Клуб Головних Бухгалтерів;
- Клуб Юристів;
- Digital-Club;
- Аграрна Рада (формується склад);
- Private banking club.

З новим Положенням про Комітети та їх оновленою компетенцією Ви зможете ознайомитися на сайті НАБУ за посиланням.
 
«Серед основних нововведень, - зазначив заступник Голови Ради НАБУ Тарас Кириченко, - було запроваджено принцип відкритого проведення засідань Комітетів, до участі в яких будуть запрошуватися всі банки, що є членами НАБУ. Рішення ж прийматимуться консенсусом, що сприятиме знаходженню найоптимальнішого варіанту врегулювання відповідного питання та врахуванню інтересів кожного з банків-членів НАБУ».
 
«Для забезпечення більшої прозорості та відкритості процесу удосконалення роботи Комітетів, прийняття неупереджених і об’єктивних рішень щодо призначення їх керівників, перейняття найкращих світових практик, які, як правило, передбачають періодичну ротацію керівників структурних підрозділів, Радою змінено підхід до процедури призначення Голів Комітетів. Так, передбачено кожні 2 роки оновлювати керівництво Комітетів НАБУ, у зв’язку з чим у найближчі два місяці буде розпочато процедуру переобрання Голів Комітетів із висуненням банками кандидатів на ці посади та їх рейтингуванням», - зазначає член Ради НАБУ Сергій Панов.
 
Нагадуємо, що відтепер на посаду Голови профільного Комітету Асоціації може бути обрано будь-якого представника банка-члена Асоціації. Кандидатам необхідно подати на адресу Асоціації подання, біографічну довідку та мотиваційний лист. Про умови та строки подання кандидатами документів, Асоціація проінформує банки додатково. Після формування списку кандидатів, буде проведено їх рейтингування. За результатами голосування банків, інформація щодо 3-х кандидатів, що набрали найбільшу кількість голосів банків-членів НАБУ, буде передана на розгляд Ради, яка призначить з їх числа Голів Комітетів Асоціації.
 
Крім того, значної модернізації зазнала і процедура зовнішньої комунікації Асоціації та, прагнучи бути завжди «онлайн», Рада оптимізувала процес своєї взаємодії, який дозволяє максимально оперативно узгоджувати питання та обмінюватися досвідом. З цією метою, було затверджено Положення про Комунікаційну політику, з яким Ви можете ознайомитися тут.